Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
13.10.2013 21:35 - Книги за деца
Автор: tsvetajo Категория: Други   
Прочетен: 256 Коментари: 0 Гласове:
0



imageИмам брат,който е с 10 години по- малък от мен. Винаги съм се опитвала да се грижа за него и да го наставлявам в избора му. Като по-малки избирах да му чета книжки и приказки от собственото си детство, който лично на мен много ми допадаха. Книги като " Малкият принц" , " Дядовата ръкавичка" , Патиландско царство" , " Пипи Дългото чорапче"и много други. Когато ги четях се потапях отново във вълшебството и магията на книгите. Исках и брат ми да почувства допира на емоцията от книгите. Всяка вечер се стараех да му прочета поне по една приказка.А той слушаше със захлас и очакване всяка нова книжка. Хубавото на детските книжки не е само случките описани в тях,но и поуките,които си вземаме от тях. Има такива,които ни учат да сме по-добри с хората около нас.Учат ни как да прощаваме и да не изоставяме приятелите си. Авторите им се опитват в най-ранна детска възраст да възпитат в нас качества и добродетели, които един човек би трябвало да има, за да е пълноценен.
  Бих препоръчала и Хари Потър.Макар и да съм в по-зряла възраст, обичам да препрочитам историите му.



Гласувай:
0



Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: tsvetajo
Категория: Други
Прочетен: 11607
Постинги: 5
Коментари: 1
Гласове: 0
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930